2011. augusztus 15., hétfő

Cola, torta, Balaton

Valószínűleg az összes kollégám utál azért, hogy csak azon a héten volt normális nyári idő, amikor én mentem szabadságra, de most még hozzáadtam egy lapáttal, mikor is a hétvégén lementünk a Balatonra, és ismét jó idő lett.
Balatonszárszón én viszonylag ritkán járok, és csak a társaság miatt, mert a tősgyökeres északi parti lévén a déli part teljes mértékben kerülendő kategória (és még Öszöd is ott van).
Viszont a társaság szuper volt, mint mindig, a helyszín amúgy meseszép, integethettem Révfülöpnek, az idő jó volt, lehetett napozni is egy keveset, tehát igazán kifogástalan hétvégére sikeredett.
Tizenketten érkeztünk meg pénteken, az egyik hűtő így nézett ki kipakolás után (összesen 2 volt, a másikban csak sör):
A folyékony kenyér melletti elfogyasztandó alkohol a kredenc tetejére került, mondjuk ez nem a hétvégi adag, hanem az egész heti:
A naplementéről készítettem egy tűrhető képet a telefonommal:
A szokásos program mellett most újítást is bevezettünk: öten lányok elmentünk a közeli cukrászdába trécselnifagyit enni. Az Esterházy-tortában konkrétan liszt helyett is dió volt, zseniálisan finom volt, a fagyi pedig olasz főzött, nyamm.
A fiúk pedig tudományos kísérleteket végeztek, például a hattyúk ingerküszöbének felmérésében és a környék összes fájának elégetésében jeleskedtek, de végeztek egy igen fontos kísérletet colával és menthos cukorkával is, íme az eredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése