2011. szeptember 9., péntek

Vitorlát bontottam

Tegnap teambuildingen voltam, nem a saját céggel, hanem a multival, akiknek bedolgozunk. Balatoni vitorlázásra invitáltak minket, örültem nagyon. Szuperül sikerült, nem mondom, hogy kialudtam magam, viszont élményekkel gazdagodtam. Például vezettem vitorlást!
Szél az nem nagyon volt, de egy kicsit azért mindenképp átéreztünk a feelingből, hogy miért is annyira jó ez a vitorlázás dolog. Ha gazdag leszek, biztos lesz egy vitorlásom, hehe.

Este pedig megismerkedtem a Kac, kac, kukac című, igen szofisztikált társasjátékkal, némi kényszer hatására megkóstoltam a fény fedőnevű italt, aztán komolyabb borozással mulattunk hajnalig, amelynek során volt Mátyás király c. dal ordítása teli torokból, egy kissé viharvert zenedoboz, amelybe pénzt már nem lehetett dobni, de magától azért zenélt shuffle-ban, és ilyen számokat sodort egymás mellé, hogy PUF: A bál és Beatrice: Kommunista blokk...
És az általam csak messziről ismert kollégák felém irányuló kommunikációjának fele arról szólt, hogy nem értik, hogy mehettem férjhez ilyen fiatalon, és egyébként is mennyi idős is vagyok, 24-nél nem lehetek több... Sweet. Ha ilyen ütemben öregszem, tíz év múlva még csak 26 leszek...

1 megjegyzés: