2011. október 19., szerda

Kék kisautó

Háhááá, Miss Stréber kérdezett egy butát! Csak ki kellett várni, és visszakapta a pofont a sorstól. Mégis van igazság. Nem értette, hogy miért ugyanaz az error message, ha egy táblázat cellája nincs kitöltve, vagy ha egy bekezdés üres. Nyehehe.
Mr. Bunkó viszont ma még bunkóbb volt, mint tegnap: nem elég, hogy folyton gépelt, és csak fél füllel követte az előadást, utána képes volt kérdezni is, mintha fenn akarná tartani annak látszatát, hogy jelen van az órán. De sikerült olyat kérdeznie, amit az oktató 5 perccel azelőtt mondott el részletesen. Aw. Ráadásul délután 2 és 3 között jót szundikált az első sorban. Egy picit eljátszottam a gondolattal, hogy felrúgom, de végül csak "véletlenül" hozzákoccantottam az órámat az asztalhoz. Nem mintha nagyon zavarta volna, de legalább felébredt egy kicsit.

Amúgy jobban vagyok, de a zsepik fogynak. Sajnos megérkezett a beígért rossz idő, úgyhogy ma már visszafelé a campusból a hotelba nem sétáltunk (~fél óra), mint eddig, hanem igénybe vettük a hotel és a campus közt reggel és délután kérésre közlekedő shuttle-t. Reggel egy fickó vezette, délután viszont egy aranyos lány, aki kb. 16 évesnek néz ki, és sose néztem volna ki belőle, hogy egy kisbuszt fog kormányozni. Mondjuk az is vicces volt, hogy megálláskor nem húzta be eléggé a kéziféket, és az első kiszálló még mozgó talajra ugrott...

Mindenesetre megérkeztem a hotelbe. Éppen átalakítják a bárt, úgyhogy fúrtak-faragtak már reggel (szerencsére már ébren voltam), estére viszont teljesen szétszedték az egész helyiséget, és a lobbi egy részét is. Kompenzálásként felajánlottak egy ingyen italt és ingyen salátabárt mindenkinek. Az all-you-can-eat salátabár egyébként 6 ajró, és elég menő, úgyhogy nem hezitáltam, ma is ezt iktattam be vacsoraként (a választékot ld. balra). 

Amúgy ma befejeztem a második training course-omat (ez ugye két napos volt), kaptam szép bizonyítványt, mint hétfőn (amit elfelejtettem megemlíteni). A két oktató úgy gondolta, hogy az anyag átismétlésére a legjobb módszer, ha társasozunk, ezért csináltak három szép laminált pályát, három csapatra osztották a diákokat, mindenki kapott egy műanyag kisautót, aztán dobni kellett kockával, és amelyik mezőre léptél, azon meg kellett válaszolni egy kérdést. 
Az egész nagyon cukin volt megcsinálva, látszott rajta az igyekezet, amit maximálisan tisztelek is, de azért az is látszik, hogy sose csináltak még ilyet. :) 
A győztes kapott egy minicsokit, ami ugyan nem volt túl nagy nyeremény tekintve, hogy a két nap alatt folyamatosan teletömtek minket minicsokival (Mars, Snickers, Twix és tsai), viszont az eszmei győzelem ugye...
Én a kék autóval voltam.
Igen, egy db. mezőt haladtam előre. Nem kell beszólni. Nem azért, mert nem tudtam az anyagot, hanem mert csak egyszer került rám a sor, mire valaki más nagy mákkal (joker dobásokkal) megnyerte, becsszó.

DG egyébként itthagyott, elment egy barátjával Heidelbergbe ketten, úgyhogy neki is toll a fülébe. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése