2011. december 16., péntek

20-as évek party

Tegnap 1920-as évek partyn jártam. Nem, még nincsenek képek.
Egész jól sikerült összeszednem ruhát és kiegészítőket, és az utolsó pillanatban azt is kitaláltam, mit csináljak a hajammal, hogy legalább egy kicsit vintage legyen. De nem arattam osztatlan sikert: néztek indiánnak és egyiptominak is. Sebaj, azért kiválóan éreztem magam, szerintem nagyon jó volt a hangulat, az ajtónál korabeli öltönyös úr nézte ki a nevemet egy listáról, pezsgő volt a welcome drink, és elég nagy hányadban beöltöztek a vendégek is.
A műsort a Maffia Swing együttes szolgáltatta, nagyon tetszett az előadásuk: jól táncoltak, igényes ruháik voltak, jó volt a zene, szóval minden klappolt.

Emellett most láttam életemben először igazzy rulettasztalt is, az se volt semmi. A csaj olyan gyorsan pörgette meg, dobta be a golyót, majd mikor megállt, olyan gyorsan lehúzta a nem nyert zsetonokat és osztotta ki a nyereményeket, hogy csak lestem. A szerencsejáték nem az én világom. Baráti póker zsetonokkal, pénz nélkül, az oké - de mivel sosem voltam szerencsés játékokban, inkább nem is küzdök.

Amúgy persze az egész party közben rengetegszer gondoltam arra a régi, ominózus 20-as évek live-ra, amelyet a 2007-es őszi Rúna Táborban játszottunk. Na, az aztán menő volt, és egész komplexre sikerült a sztori is (szerény személyem hozzájárulásával). Kár, hogy nem írtam le akkor, most meg már nem nagyon emlékszem. És de sok mindennel vagyok még így...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése