2011. december 21., szerda

Mottó

Megtaláltam az új mottómat! Nem is értem, miért nem én mondtam...
"A boldogság más, mint az öröm. A boldogsághoz hozzátartozik a küzdelem, a tudás, a teljesítmény." - George Sheehan
Angolul amúgy picit másképp hangzik: "Happiness is different from pleasure. Happiness has something to do with struggling and enduring and accomplishing." De ugyanolyan jó... főleg kiemelném a struggling = effort részt. Csak energiabefektetéssel nyerhetünk ki energiát. Azt mondjuk nem tudom, hogy az enduring hogy lett tudás, de mindkettő belefér.
Ennek kapcsán megemlítendő, hogy az egyetlen facebook-oldal, amelyet korábban nem ismertem, és azért jelöltem be, mert megtetszett, az az Inspiration is Bliss. Minden napra egy mese inspiration.

Viszlát, régi mottó, úgyis a régi énemhez tartoztál...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése