2011. december 2., péntek

Perspektíva

A Zenészbázison találtam egy olyan oldalt, ahol megtanítanak dalszövegírni fél év alatt. Hú mondom, ez izgalmas, megnézem. Az oldal nem gagyi, úgyhogy lelkesedem. Megnézem, milyen témák vannak a képzésen belül.
Nyelvtani alapismeretek. Hm, mintha ez középiskolai tananyag lenne - és ha valaki dalszövegíró akar lenni, valószínűleg oda is figyelt az órán.
Verstan. Hát ööö... ez is középiskolai tananyag. Én tartottam belőle kiselőadást anno. Ja, és amúgy kb. 4 óra alatt tökéletesen átadható, a többi úgyis ritmusérzék kérdése.
Zenei alapismeretek. Ez szuper, de a felsorolt részek mondjuk két szombatot tesznek ki.
Szókincs- és kifejezőkészség fejlesztése. Ez is szuper, akkor nyilván ebből áll az összes többi szombat... Csakhogy felnőttkorban ezt már elég nehéz fejleszteni, úgyhogy akinek mostanra ilyene nincs, az szerintem nem lesz dalszövegíró.

Mindezt potom 370k plusz áfáért per fő, minimum 20 fővel. Ejha! Mégis megyek tanárnak... Tény, hogy nincs akkora nevem, viszont a fentieket kiválóan el tudom mondani én is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése