2011. december 19., hétfő

Pizza és sajttorta

UPDATE: tettem fel képet a cheese cake-ről...

Maradt egy kis rózsaszín kajajegyem így év végére, úgyhogy vasárnap kirúgtunk a hámból: megnéztük belülről a MOM Parkban a Vapiano olasz éttermet. Nos, kifejezetten csak ajánlani tudom, akár még ünnepi alkalmakra is. Igaz, hogy önkiszolgáló, de a környezet, a személyzet, a kaják minősége csillagos ötös.
A rendszer úgy működik, hogy a bejáratnál kapsz egy kártyát, minden fogyasztásodat erre regisztrálják, és végül távozáskor egyszerűen leolvassák az összeget, te pedig kifizeted. Teljesen korrekt, nem bonyolítja a dolgokat feleslegesen, és mivel van rajta limit, még a határaidat is tudhatod.
A kajákat különféle pultoknál lehet megrendelni. Én Crudo pizzát kértem (pármai sonka + parmezán), és egyáltalán nem csalódtam. Amikor rezgett a kis kütyü, hogy mehetek a pizzámért, akkor tették a tetejére a parmezánlapocskákat a csinos, olasz vastagságú (=papírvékony) tésztájú pizzára a sonka fölé. Eléggé autentikusnak tűnt, már amennyi olasz tapasztalatom nekem van. A pizzaszósz is fincsi volt, az asztalnál pedig szüretelhettem friss bazsalikomot egy kis bokorról.
Egyetlen bánatunk az volt, hogy meg akartuk kóstolni a cheese cake-et, de épp akkor sütötték, és még hűlnie kellett. Sebaj, ezen könnyen segítettünk: hazamentünk, és J sütött otthon - természetesen fincsibbet, mint bármelyik bolti. Nyamm!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése