2012. január 2., hétfő

Állandóság, kis változásokkal

Az év utolsó napjait vidéken töltöttem, úgyhogy csak most pótlom az elmaradásokat. A Műjégpályára ugyan nem jutottam be, lepattantunk a sorról, de azért nem telt el eseménytelenül az ünnepek közti időszak. Kipróbáltunk új társasokat, meglátogattuk a rokonokat, befejeztük a Dexter 5. szezont, kirándultunk is egy kicsit, és persze örültünk az ajándékoknak.
Kicsit távolabbra visszatekintve, milyen volt a 2011 számomra, pro és kontra?
+ férjhez mentem <3<3<3
+ állást váltottam
+ Tenerifén nyaraltam
+ befejeztem a regényem megírását
+ elindítottam ezt a blogot
- sokat jártam orvoshoz
Akadtak változatlan dolgok, mint pl. a barátok és a család szeretete, a társasjátékok, a lokalizáció, a filmnézés és az olvasás.
És voltak nem besorolható változások is, mint pl. hogy abbahagytam a wowozást, vagy hogy elértem a kritikus súlyhatárt.

Furcsa, de a rengeteg változás mellett mégis állandóságot érzek. Talán az a biztonság teszi, hogy tudom, rendben van az életem. Remek volt ez az év, de mindig lehet jobb... csak észben kell tartanom, amit mindig: rajtam múlik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése