2012. március 14., szerda

Az eget kerestem, miközben lenéztem

Mikre nem jó a cardioedzés! Magamtól valószínűleg soha nem hallgattam volna meg ezt a számot, így viszont pár sor megzavarta a gondolatfolyamomat:

"Ha nem akarsz változni, akkor nem is fogsz
Üldöz a boldogság, de mindig eliszkolsz."

"Bukdácsolunk a tükörsima úton."

"Az eget kerestem, miközben lenéztem."

"Ketyeg az óra, nincs mire várni
Elfogy az idő, fel kéne állni
Feküdtél eleget, ne sajnáld magad
Nézd meg, attól csak az egó dagad"

Ettől még valószínűleg nem leszek rajongója az úrnak, mivel a rap műfaja nem áll hozzám közel, de egyrészt melepődtem, hogy milyen régre nyúlik vissza a munkássága, másrészt ezek a sorok kifejezetten tetszettek ideológiától, zenei irányzattól, egyébtől függetlenül.

Hétvégére elvonulok a Mátrába, de azért nem kell aggódni, meglesz pénteken a heti exkluzív. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése