2012. március 1., csütörtök

Külföldre

Tegnap a konyhában az egyik kollégám azt találta mondani, hogy "Én már eleget utaztam külföldre." Nem tudom, hogy én valaha fogok-e ilyet mondani (remélem, nem). Annyi helyet szeretnék még megnézni, hogy szerintem nem is fér bele ebbe az egyetlen életbe. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy ha megfizethető lesz az űrturizmus, akkor nekem az must have...

A top 10 körtúra-vágyam a földkerekségen (nem fontossági sorrendben):
1. Izland
2. Skócia
3. Spanyolország (végig a keleti parton, le Gibraltár, majd fel Toledo és Madrid)
4. Finnország
5. Maja romok
6. Kanada
7. USA nyugati part (LA, Vegas, Death Valley, Yellowstone, Grand Canyon stb.)
8. Új-Zéland
9. Kína/Tibet
10. Svájc

A top 10 városlátogatásom pedig (szintén nem sorrendben):
1. Barcelona
2. Párizs
3. Prága
4. Isztambul
5. Jeruzsálem
6. Hong-Kong
7. Rio de Janeiro
8. New York
9. Los Angeles
10. Tokió

Azzal számolva, hogy átlagosan évente egyszer megyek külföldre, ez már önmagában elég sok, és nem az összes... A falunkon van egy világtérkép, szurkáljuk a gombostűket a helyekre, ahol már jártunk. Na, azon aztán lehet látni, mennyi mindenhol nem jártunk még. De ahol igen, az elég menő volt, pl. a Skandináv körtúránk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése