2012. április 17., kedd

Klingonvámpír

Amúgy rettentő büszke vagyok magamra. Azt már többször említettem, hogy szájfil vagyok, azaz nagyon jól felismerek embereket szájról, illetve először a száját nézem meg egy embernek. Nem én találtam ki, így alakult.
Vasárnap néztem a Divergence c. Enterprise-epizódot, és futólag szerepelt benne egy klingon csaj, jól elmaszkírozva. A megjelenése után húsz másodperccel mondtam meg, hogy ez Pam a True Bloodból, és tényleg. :) Kristin Bauer két arca (bocsi, Lt. Lanethből nem találtam jobb képet):
Mondjuk fordítva nehezebb lett volna, ha olyan sorrendben nézem ezeket, ahogy megjelentek...

4 megjegyzés:

  1. A hétvégén néztem a 300-at, és biztos voltam benne, hogy Xerxes-t már valamelyik filmben láttam. Utánanéztem az IMDB-n, de nem volt ismerős. Aztán rájöttem, hogy Julia Roberts-re emlékeztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is utánanéztem az IMDB-n, és nekem sokkoló volt, hogy az a juliaszájú traveszti volt Karl az Igazából szerelemben. :)

      Törlés
  2. Elég szép teljesítmény, tekintve, hogy a csaj az évek folyamán tekintélyes pisztrángszájra tett szert, amilyen kb. minden harmadik negyven éven felüli színésznőnek is van Hollywoodban (és a mexikói szappanoperákban).
    Pozitívum viszont, hogy a fogai legalább egyediek. :)

    VálaszTörlés