2012. május 11., péntek

Elképzelt városnézés

Közben azon szórakoztam egy kicsit tegnap, hogy a londoni utazás alapján megpróbáltam elképzelni, hogy ha én külföldi lennék, és öt napom lenne Budapestre, akkor miket néznék meg.
Első körben megnéztem a Budapest City Card oldalát, ami nem pont olyan, mint a London Pass, hogy kifizetsz egy csomó pénzt előre, és akkor mindenhová bemehetsz ingyen, hanem olcsóbb, és csak pár helyre mehetsz ingyen (pl. Állatkert), viszont sok helyen meg kedvezményt ad. Viszont alapból benne van a BKV, ami fontos.
Aztán megnéztem a látványosságok listáját. Elég sokról azt se tudtam, mi az, vagy sosem jártam benne magam sem... A maradék viszont elég menő felsorolás a lényegből, meg merném kockáztatni, hogy teljes. Simán el tudnék tölteni itt öt érdekes napot külföldiként, és ugyanúgy nem látnék mindent, mint Londonban. Ez jó érzéssel töltött el. A London Eye meg a viaszbábok helyett termálfürdőben utazunk... a Parlamentünk meg minimum ugyanolyan szép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése