2012. augusztus 22., szerda

Babnevelde

Van egy olyan dolog, hogy Jumping Bean. Ez egy olyan magszerű barna dolog, amelyikben egy lárva él, fogyasztja a mag puha belsejét, és ha melege van, akkor ugrál.
Na, én kaptam hat darab autentikus ilyet szülinapomra Ámerikából egy kis átlátszó dobozban, tökre örültem neki. Néha éjszakánként persze el kellett gondolkodnom, mi a fene kopog a szobában, de aztán rájöttem, és tulajdonképpen megnyugtató.
Node a lényeg: két napja kikelt három lárvám, és aranyos molylepkék porozták be a dobozomat. A bean-eken kis lyuk látszik, ott jöttek ki, és a dobozban ott van a bábhéjuk is.
Persze elengedtem őket, ne haljanak már meg a dobozban úgy, hogy sose látták a nagyvilágot... úgyhogy ha egy hónapon belül Magyarországot ellepik a mutáns vérmolylepkék, akkor igen, én voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése