2012. október 24., szerda

Őszi pihenés

Na, ilyen is rég volt, hogy egy hétig nem írok. De mentségemre szóljon, nagyon jól éreztem magam. Legalábbis a hosszú hétvégén, mikor is elvonultunk a Mátrába egy gyönyörűszép hotelbe, kirándultunk, wellnesseltünk, pihentünk ebben az elképesztő őszben, Parádsasvár megbúvó kis ékszerdobozában.


Az ételek fantasztikusak voltak (ettem sült pisztángot, én!), itt írok róla. A szakács hihetetlen arc, mindig mondta, hogy kóstoljunk meg mindent, mert holnap már más lesz a menü, és nem lesz rá alkalmunk...
Rengeteg gombát láttunk az erdőben, és végre gyakorlati hasznát is találtuk a HungiFunginak, a legjobb gomba-appnak!
Ha már appok, akkor végre sok sikertelen keresés után megtaláltam a megfelelő turistatérkép-appot is, Locus a neve, és a magyar térképre kell állítani, onnantól soha többé semmi esélye, hogy az ember eltévedjen egy magyar erdőben. Zseniális!
Szombaton egy röpke ötórás, csudaszép kirándulást tettünk Parádsasvár körül, fel a piros csíkon, át a hegygerincen a kék kereszttel, végül le a piros kereszten és haza. Sose láttam még október közepén ennyi zöldet, de szemkápráztató volt a sok sárga és barna is.
Vasárnap megnéztük az éppen megnyitott, jelentős EU projekt keretében megújult Siroki várat, amely szintén nagyon tetszett.
Hétfőn pedig fellátogattunk a Kékestetőre, nehogy már kimaradjon.

Képek később, addig is work.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése