2012. november 19., hétfő

Ó padawan, padawanom

Mától van padawanom is... Szerintem remek rendszer nálunk, hogy minden újonnan érkezőhöz rendelnek egy embert, akitől kérdezhet, meg aki megosztja vele az általános infókat. Most, hogy már kicsit több mint egy éve vagyok a cégnél, én is kaptam egy újoncot.
Igazából örülök neki, szeretem csinálni. Anno, mikor az előző cégemtől eljöttem, előtte volt egy hónapom, hogy betanítsam az utódomat. Én csináltam meg az összes tréninganyagot, mert nem volt semmi korábban, készítettem neki handoutokat, vázlatokat, és szépen megmutattam neki mindent.
Hónapokkal később felhívott, és megköszönte, hogy én tanítottam be. Azt mondta, most már látja, milyen a betanítás egyébként a cégnél, és hogy úgy esélye sem lett volna megmaradni ott, és még kétszer hálálkodott, és ez tök jól esett nekem.
Remélem, most is jó "buddy" leszek, bár most nem csináltam handoutot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése