2012. november 10., szombat

Valami Amerika

A minap utaztam a négyes-hatos villamoson, épp nem olvastam, mert csak pár megállót mentem, és egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a velem szemben álló lány hozzám beszél.
- Mit ábrázol?
Mire egyáltalán felfogtam, hogy tényleg engem szólított meg csak úgy, meg hogy egyáltalán mire gondolhat, addigra pontosított:
- A fülbevalód.
És kinyúlt, se szó se beszéd megfogta a fülbevalómat, és közelebb hajolt, hogy megnézze. Sűrű meglepődések és pislogások közepette sikerült kinyögnöm, hogy:
- Egy sárkányt.
- Aha, tényleg. Tök jó, hol vetted?
Ha már ennyire közvetlenül viselkedett velem (én speciel még a villamoson idegenekkel való tegeződéssel sem igazán értek egyet), akkor szemérmetlenül benyomtam a reklámot, aztán gyorsan leszálltam.
Remélem, azért ez nem általános jelenség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése