2013. március 1., péntek

Búcsú a számlaszámtól

Amikor egyetemet kezdtem, akkor felszólítottak, hogy most már legyen folyószámlám, mert az ösztöndíjat arra akarják utalni. Úgyhogy bementem az első bankba, és csináltattam egy folyószámlát minimálprogrammal: Junior számla, Maestro kártya.
Ezt a számlaszámot azóta annyiszor írtam le, hogy álmomból felkeltve is pontosan tudom, a netbankos bejelentkezés mindhárom szükséges adatával együtt. Mondhatnám azt is, hogy eléggé összenőttünk mi ketten, én és a folyószámla.

De hát változnak az idők. A hitelkérelem kapcsán már a harmadik számlaszámot kellene megjegyeznem, meg azért valljuk be, az ad hoc számlanyitás mögött nem igazán volt megfontolás, úgyhogy nem éppen a kedvezősége miatt tartottam fenn azt a folyószámlát, inkább a szentimentális értéke miatt. Úgyhogy most jött el az ideje, hogy felmondjam. Hüpp. A számlaszámra viszont valószínűleg még 80 évesen is emlékezni fogok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése