2013. március 27., szerda

Répa, retek, mogyoró

No, hát nem véletlenül próbáltam én erre készülni: bekövetkezett, amitől tartottam. Terhességi diabéteszem van, pontosabban még abban a sávban vagyok, hogy "csökkent cukortűrő képesség"-em van, amihez elvileg elég lesz a diéta. Nem az, amit eddig próbáltam tartani, hanem annál egy sokkal keményebb szénhidrátmegvonós. Holnap tudok meg részleteket, de kb. 180g/nap.
Gyorsan beütöttem gugliba, és elolvastam pár vonatkozó oldalt, az első ijedelem után úgy gondolom, a diéta menni fog simán, de azért az, hogy állítólag nem hízhatok több mint 8 kilót, az picit aggaszt, miután most pont annyinál tartok...
Szóval a túró rudikról szőtt álmaimnak annyi, marad a zöldség és a húsok. Még jó, hogy pont ebben a témában dolgozom, és tudom, hol kell utánanézni a pontos tápanyagtartalmaknak...

1 megjegyzés:

  1. Ebből a háromból szerintem a retek marad meg, a többi tele van szénhidráttal.

    VálaszTörlés