2013. május 27., hétfő

Star Trek Sherlockkal

Tegnap csak elmentünk moziba, szerintem sokan furcsállották, mi az a vastag pokróc a kezemben, de leghátul ültem, és ráterítettem a pokrócot a hasamra, hátha tompítja a hangeffekteket. Jobb volt, de így is ez volt az utolsó most a T0-ig.
Nadehát a Star Trek: Into Darknesst azt mindenképp meg kellett nézni!
A címét amúgy nem igazán értem, hacsak nem az utolsó öt percre vonatkozik, mert egyébként darkness az nem nagyon volt benne (személyes elméletem: a filmek második részét mostanában divat valahogy a sötétséghez, sötét oldalhoz kapcsolni, ld. Batman, mert az coolul hangzik). Cserébe nekem nagyon tetszett, a szereplők továbbra is kiválóan vannak megválasztva (Spock ftw), Sherlock a saját stílusában csatlakozott a bandához, nagyot alakított, mint mindig. A Star Trek  feelingre és legacyra annyira vigyáztak, hogy az már-már szinte túlzás volt, de SPOILER a radioaktív kamra jelenete ütött nagyon.
Bármikor nyugodtan csinálhat Abrams bármennyi ilyen Star Trek filmet, megengedem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése