2013. június 6., csütörtök

Futkosás

Pont egy hónapja, hogy beköltöztünk, és tegnaphoz egy hónapra van a T0, úgyhogy ennek örömére kicsit elhavazódtam, azért nem tudtam írni. A lakásban is sok a dolog, és sok vizsgálat meg intéznivaló van (ma is vérvétellel kezdtem a napot), úgyhogy az itthon döglős édes élet azért még várat magára.

Tegnap kishoppingoltam magam legalább egy évre. Reggel 9-re mentem CTG-re, és délután 1-re a háziorvoshoz, úgyhogy a kettő közti időt a városban töltöttem. Elintéztem egy bankban és egy telefonszolgáltatónál a lakcímátírást, voltam DM-ben, gyógyszertárban, bababoltban, ruhaboltban, Butlersben meg még valahol, ami most nem jut eszembe... Azt kell mondjam, eléggé elfáradtam, pedig még a HÉV is jár az árvíz ellenére. A számítások szerint már kb. 2,8 kilót cipelek a puttonyomban.

Az már biztosan látszik, hogy a hosszútávú ittlakáshoz szükségem lesz nekem is egy autóra, meg persze a városon belül a bicikli is jó lesz majd, de most már ezt az egy hónapot azért csak végigbattyogom valahogy.

A CTG amúgy érdekes dolog, nekem a tegnapi egy óráig tartott, mert közben elaludt őkelme, és fel kellett ébreszteni (kaptam menzateát, nagyon durva volt cukros dolgot inni ennyi idő után), mondták, hogy legközelebb egyek-igyak előtte. Mondom oké, de akkor nem 9-re jövök, mert akkor pont nem lehet... Amúgy minden rendben volt utána.

Gondolkodtam, hogy más kismamák hogy oldják meg, hogy a vizsgálatok meg védőnő meg miegyéb mellett még heti három jógára is eljárnak, de aztán rájöttem, hogy valószínűleg mindent a saját lakóhelyük közelében választottak, nekem meg minden még az előző lakóhelyem közelében van, ami most speciel baromi messze. De már ismerkedem a helyi lehetőségekkel, és gyakorlatilag minden van a környéken, csak fel kell kutatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése