2013. június 18., kedd

Jelenések tere

Arra jöttem rá, hogy nem is írtam Alastair Reynoldsról, pedig már majdnem egy hónapja kiolvastam a Revelation Space-t. Rég találkoztam ennyire átgondolt, kidolgozott scifivel, amelyben a világ ennyire koherens és mégis szerteágazó. Kifejezetten élveztem nemcsak sztori, de szövegszinten is: valahogy érezhető a mondatokon, hogy nem amerikai, hanem brit szerzőről van szó, némelyik mondat annyira ütött, hogy többször el kellett olvasni. A párbeszédek is teljesen rendben voltak. A sztorit talán lehetett volna rövidebben (teljes fejezetek szólnak egyetlen apró rájövésről vagy egy új infomorzsáról), de talán nem is a sztori volt mindig feltétlenül a lényeg. Ez tipikusan az a könyvfajta, amelynek megírására én képtelen lennék, viszont nagyon élvezem olvasni - úgyhogy már be is szereztem a második kötetet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése