2013. június 11., kedd

Meglepett a Microsoft

Egy ideje használom már a Win7-et, de most új funkciót találtam, méghozzá durvát (de legalábbis számomra teljesen meglepő volt).
Ezzel hallgatok zenét, ha nem hangosan
Kaptam egy audió CD-t ajándékba, az automatikus indításnál a Windows Media Playert kínálta fel, és nem volt kedvem xarakodni a Winamppal, hogy miért tűnt el az alapértelmezésből, gondoltam, egye kutya, most az egyszer legyen MP. Hallgatom a zenét, tetszik, és jó geek módjára elkezdek azon gondolkodni, hogy most akkor ezt hogyan fogom legrabbelni mp3-ba, mert CD-lejátszóm az nincs, de otthoni hálózatom XBMC-vel és a telefonomról való irányíthatósággal van, úgyhogy kéne mp3-ban a cucc.
Közben meresztem a szemem, és látok egy olyan gombot, hogy CD bemásolása. Na, mondom, ez mi lehet? Lokalizációs múltamból már sejtettem valamit, mert ha ez sima CD copy lenne, akkor csak úgy fordítják, hogy CD másolása... Úgyhogy ez gyanús. Megyek bele a menübe, hát nem ott van, hogy simán beteszi a profilom Zene könyvtárába mp3-ban? Egy kattintás, és voilá.
Komolyan, egészen meglepődtem a felhasználóbarátságon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése