2013. június 3., hétfő

Újabb mínusz 1 pont a geek-mutatón

Ezt a blamázst! Az ilyeneken látszik, hogy agyilag nem vagyok a toppon...
Brutál szélvihar volt itt délelőtt, és a T-s kábel bemondta az unalmast. Mondom, én IT-ben dolgozó geek csaj vagyok, ha a házban van a gond, megszerelem. Körbenéztem az összes switchet, működtek, lementem a modem/routerhez, na, ott narancssárgán világított egy led. Jó, újraindítom. Még mindig narancssárga. Odamegyek a tévéhez, bekapcsolom, áll a kép.
Mindezekből kiokumlálom, hogy nem a házban van a gond, valami bibi van a szolgáltatással. Felhívom T-t, persze 10 perc után se kapcsolnak ügyintézőt a hibabejelentéshez, úgyhogy hagyom.

Node rajtam nem fog ám ki holmi pitiáner szélvihar, nekem van mobilom, amin van adatforgalom, nyomom a hotszpotot, felcsatlakozik a laptopom, jelerősség kiváló, nyitom gmail, semmi, nem elérhető. Azannya. Újraindít telefon, újrabekapcsol hotszpot, ugyanaz. Jó, újraindít laptop is. Ugyanaz a jelenség.

Kétségbeesetten felhív 0-24 telefonos IT segítség (férj), akinek az első kérdése: a laptopból kihúztam-e a LAN zsinórt.
Na, azt nem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése