2013. július 17., szerda

Jim szerint a világ

Nagy általánosságban elmondható, hogy az amerikai sitcomok nem jönnek be nekem. Al Bandytól a hideg ráz, a Jóbarátokat csak simán nem találom viccesnek, még a How I Met Your Mother-ből néztem párat, de az sem volt kifejezetten vicces, úgyhogy nagyjából feladtam. Eddig is tudtam, hogy a humoromat nem találják el az amerikai cuccok, megleszek továbbra is.
Ámde.
Mégis akad egy kivétel, kb. fél éve véletlenül találtunk rá tévéböngészés közben a Comedy Centralon. A Jim szerint a világ kifejezetten tetszik. Életszerűek a szituációk, szerethetőek a karakterek, igazi családi konfliktusokat old fel humoros módon, teljesen jó. Az már csak plusz pont, hogy Jim Belushi játssza az apát, akit én amúgy kedvelek, és szerintem remekel ebben a szerepben. Szerintem attól annyira bájos, és nekem is attól tetszik leginkább, hogy egy teljesen átlagos családot mutat be, akiknek a problémáit mindannyian ismerjük, viszont a megoldásaikat néha tanulni lehetne.
Nem nézném meg elejétől a végéig a nyolc szezont, de rövidke kikapcsolódásnak tökéletes.

1 megjegyzés:

  1. Mi kb. 3 éve néztük Comedy Central-on, rendszer lett belőle és nagyon élveztük. Gyors hazaérés, és 18 órakor már TV előtt ülni, mert jött 2 epizód. :)
    Szerintem minimum 100 epizódot tuti láttunk, a könnyesre röhögés volt az általános minimum, de volt szinte már padlón fetrengés is belőle.
    Rettenetesen tetszett, a többivel, a Jóbarátok kivételével mi is úgy vagyunk, hogy nagyon erőltetett az egész és már annyira idióta és fura, hogy az nem vicces...

    VálaszTörlés