2013. augusztus 26., hétfő

Mikor még volt dragon-cheat...

Ó, ó, ó! Egyre jobb és jobb hírek játékfronton... Lesz Might&Magic 10! Bocs, ha ez másnak már nem újdonság, de én nem annyira figyelem mostanság a dolgokat...
Mindenesetre a 6-7-8 nagy kedvenc volt, a 9 meg überfos. Remélem, ebből a tizedikből jót hoznak ki, és a jövő évre is meglesz a gamém.

A naga templomban való ugrálás és a dragon-cheat örökre megmarad az emlékezetemben... Viszont a nyolcadik rész vége nem tetszett. Remélem, nem lesz nagy gépezés itt.

3 megjegyzés:

  1. Megvettem az early access-t, szerintem még kb. 1 év munka kell a fejlesztőknek, hogy ebből legyen is valami használható.

    VálaszTörlés
  2. Fene... Remélem, beleteszik azt az energiát...

    VálaszTörlés
  3. Én is remélem. A hangulata megvan, és jó volt végre olyan játékkal játszani, amiben éreztem kihívást.

    VálaszTörlés