2013. szeptember 16., hétfő

Mandzsi kártyázik

No, hát az történt, hogy azért nem írtam eddig, mert imáim meghallgattattak (azért a blogpost is segített), és kaptam Hearthstone bétakódot (köszönöm szépen!). Na, nem a Blizzardtól, hanem kedves ismerőstől, de ez nem von le a dolog értékéből, sőt!
Mindenesetre az elmúlt napokban a szabadidőmet ezzel töltöttem. Nem kevés practice, hasonló mennyiségű play, négy megalkotott pakli és két - nem túl fényes - arénameccs után kijelenthetem: ez tényleg nekem való játék. Biztos, hogy fogok játszani vele, ha már élesben lesz. Megvan a gyűjtögetés hangulata, megvan a saját dekk építésének varázsa, ember ember elleni játékban bőven van izgalom (és persze bosszankodás), a ranglétra pedig biztosítja a kihívást. Az aréna elég izgalmas, oda valók az igazán profik, akik minden lapot ismernek már (eddig nem vettem a fáradságot, hogy elolvassam az összes lapot, majd élesben), de azért nekem is termett némi kis babér.
Ígéretemhez híven először rogue, majd warrior, végül priest dekket készítettem, a régi szép időkre való nosztalgia okán. Picit bosszantó, hogy olyan napi küldit is kaphat az ember, amit olyan hőssel kell játszani, amit nem szeretek (a druidákat már a wowban is utáltam, tisztelet a kivételnek).
Eddigi legnagyobb sikerélményem, mikor poénból nyomtam egy rangsorolt meccset a warriorom épp akkor készített, három gyakorlás után minimálisan finomított, csak basic lapokból (és kettő darab commonból) álló dekkjével, és szénné aláztam egy fickót, aki tele volt legendaryvel és epickel... Nyilván rosszul is húzott, de azért jól meglepődhetett.
Viszont a bosszankodásom forrása is ez: hogy a matchmaking szerintem nem tökéletes. Folyamatosan olyanokkal kerülök össze, akik tele vannak legendary és epic lapokkal - ez mondjuk rangsorolt meccs esetén okés, mivel már egycsillagos platinum a rangom. De hogy az Unranked mode az miért a rangom alapján sorsol össze az ellenféllel, az számomra rejtély és nem elfogadható... így ugyanis nincs a játékban olyan lehetőség, hogy ember ellen próbáljak ki egy új kombót, egy fun dekket vagy csak egy bizonytalan dolgot úgy, hogy nem olyan erős ellenfelet kapok az arcomba, mint a normálisan kitesztelt dekk esetén. Magyarul jelenleg fun dekkel nyerni nem lehet, ha az ember már elért egy bizonyos rangot. Úgy kéne, hogy az unranked mode-ban a paklik erőssége alapján sorsoljon, ahol az erősséget a benne lévő kártyák ritkasága adja. És akkor igazán a skillen múlna (na meg a szerencsén).
Ezt meg is mondom a Blizznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése