2013. november 20., szerda

Kismaci

Pöttömke öt hónapos lett. Épp két hete, hogy elmeséltem neki: már csak még egyszer annyit kell élnie, mint addig, hogy tudja, mennyi ideig volt a hasamban. Ha belegondolok, eszméletlen hosszú az a kilenc hónap... De megéri, Isolde is megmondta.
Szóval az alábbiak történtek:

  • Öt gramm híján megduplázta a születési súlyát
  • Kinőtte a 62-es ruhákat
  • Hátrafelé közlekedik (nemhiába rák az aszcendense)
  • Jelenleg a M, B és ÁE hangokra gyúr, de a hangok összekötése még nem izgatja (egyszerre csak egyet elv)
  • El tudja nevetni magát teljesen spontán
  • Hátról oldalra fordul (remélhetőleg hamarosan hasra)
  • Járt Dobogókőn
  • Én jártam moziban úgy, hogy több mint két órát nem voltam vele
  • A Kinder Bueno csokipapír a legérdekesebb tárgy a világon
  • Beállt afféle napirendre (kopp-kopp): egy alvás délelőtt, egy alvás délután, négy óránként evés, kilenckor sláfen
  • Már volt egy olyan éjszakánk, amikor kilenctől fél hatig aludt
  • A cumit kiveszi a szájából, és ha a kezébe adom, be is teszi
Ezenkívül eddig kb. kétszáz embernek sugároztunk pozitív energiát azzal, hogy a macirucijában sétáltattuk. Tisztára megérte megvenni, így én is töltekezem a mosolygó arcokból...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése