2014. január 2., csütörtök

Előző év és fogadalmak

2013-ban NEM:

  • írtam regényt, de még egy novellát sem
  • mentem nyáron nyaralni külföldre
  • hallgattam zenét (csak esetlegesen)
  • lettem legend Hearthstone-ban
Az első kettő önmagában elég lenne ahhoz, hogy azt mondjam: ez egy meglehetősen kaki év volt.
De nem.
Sőt.
Ez volt életem eddigi legszebb éve.

Szerintem ez volt életem legcsendesebb és nyugodtabb szilvesztere is, bár az első párra nem emlékszem, úgyhogy nem tudhatom biztosan. De nem bántam, az utóbbi időben amúgy is leeresztett a bulizós Duracell-nyuszim.

Újévi fogadalom kettő volt most:
  • többet törődni magammal (odafigyelni evésre, bőrre, mozgásra, térdre, stb.)
  • többet foglalkozni a lakással (ne csak a mindennapi dolgokat megcsinálni, hanem építeni-szépíteni)
Majd meglátjuk, idő mennyi lesz rá.

Mindenesetre boldog új évet mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése