2014. március 17., hétfő

Régi tekercsek

A CD Galaxis küldött nekem bétakulcsot percekkel a megjelenés előtt az Elder Scrolls Online-hoz. A hétvégén volt egy kis időm, úgyhogy gondoltam, megnézem. Teszem ezt úgy, hogy ezennel bevallom elképesztően felháborítóan botrányos hiányosságomat: egyetlen Elder Scrolls-zal sem játszottam korábban.
Ez amúgy azért történt, mert amikor megszereztem az elsőt, amelyre rá tudtam tenni a kezemet, és remegve vártam a telepítés végét, és állati cool volt, és fantasy, és tudtam, hogy nekem való, és juhúú, na akkor feltelepedett (nagy nehezen), elindult (nagy nehezen), és az FPS-em minimumon is kb. 2 volt, azaz képregényt néztem. Úgyhogy fájó szívvel, de abbahagytam 10 perc után, mert nem volt pénzem jobb gépre. Aztán lett jobb gépem, de már nem pótoltam az elsőt, és valahogy mindig úgy voltam vele, hogy mégis az elejétől kéne végigjátszani a sorozatot, nem in medias res.
Mindenesetre most volt egy pici időm megtekinteni az online verziót.

A karakteralkotás már önmagában elég időigényes, úgyhogy a közepétől inkább a mágikus Randomize gomb segítségét vettem igénybe, de szerintem egész értékelhető kis nord templarom, persze most, hogy screenshotot készítenék róla, pont nem megy már a béta...
Összesen mintegy 30 percet tudtam játszani a gaméval, azt is három megszakítással, de nem tűnik rossznak. Egyelőre az alábbiakat tudom mondani:

  • Le kell rántani 43 gigát (?!!?), ami az előző lakásunkban másfél nap lett volna
  • Ennek megfelelően kicsit lassan indul és töltődik be
  • Viszont pozitívum, hogy fut a gépemen, ami nem mai darab
  • A grafika szép, a karakter testreszabhatósága széles spektrumú, bár ez, ha jól tudom, megszokott a sorozatban (viszont nem találtam meg, hol lehet a karakterem fejére közelíteni, hogy jobban lássam a változásokat)
  • A karakteralkotásnál semmi infó nincs a frakciókról azok számára, akik most ismerkednek a világgal
  • Érdekesen kezdődik a sztori (bár egyelőre nem látom, hogy az MMO jelleget hogy kapja meg, ha mindenki "kiválasztott")
  • Az irányítást nagyon nehéz megszoknom, gondolom ez is a sorozat kezelését örökölte, de MMO-hoz szokatlan
  • Nem tetszett, hogy minden fos kis urnát szét kell ütögetnem lootért
  • Nem látszik jól, ki a más játékos, ki az ellenfél
  • Jó a párbeszéd működése az NJK-kkal, hogy beközelítünk
Összességében jó volt kipróbálni; nekem most nem aktuális semmilyen MMO, de lehet, hogy amúgy megnézném közelebbről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése