2014. április 10., csütörtök

Breakfast of tiny champions

Tegnapelőtt megelégeltem, hogy mindig reszelt almával egészítem ki Picúr reggeli tejadagját, két okból: reggel 6-kor nagyon nem jó almát reszelni, főleg úgy, ha még éhes és nyöszörög közben, másrészt pedig csomó édeset eszik (tízóraira és uzsonnára is, és a vacsora is tulajdonképpen édes), úgyhogy itt volt az ideje valaminek, ami nem édes.
Persze majd később ekkor kap kenyeret meg ilyesmit, de most még nem tud ilyesmit tételben fogyasztani, úgyhogy azt találtam ki, hogy a zab a megoldás.

1 kávéscsésze zab 3x-os vízzel megfőzve
1 főtt tojás sárgája
2 szelet pulykamellsonka
Lebotmixelve ez két adag kiegészítő reggeli.
Ma meg is kóstolta, és szerintem tetszett is neki. Ebből aztán persze ezerféle variációt lehet készíteni. Megkóstoltam, amúgy simán elmegy felnőttreggelinek is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése