2014. június 30., hétfő

George

Szóval titokban már korábban megkaptam, de hivatalosan a születésnapi ajándékom volt egy Moto G, úgyhogy csak most írok róla. A keresztségben a George nevet kapta.
Nagyon tetszik ez a telefon: minden a Google-re van optimalizálva, nagyon gyors, legújabb Android verzió van benne, kétnaponta merül le (pedig használom), végre nem legkisebbre van állítva a fényerő, mint az összes eddigin, hogy kibírja nagy nehezen az egy napot, elég könnyű ahhoz képest, hogy mekkora, és általában véve király.
Három olyan dolog van, amit kicsit nehezebb volt megszokni:

  1. Az oldalán van a power gomb. Ezt tipikusan fotózás közben nyomtam meg sokszor az elején... De megszokható.
  2. Leszedi az sms-ekben az ékezetet a betűkről. Utánaolvastam, ez feature. Csak fura. Mindegy, így is el lehet olvasni, és most már minden illetékes tudja, hogy nem én szoktam le az ékezetekről, hanem a telefonom. Ez persze a külföldről érkezett, kártyafüggetlen verzióra vonatkozik, a magyar nyilván nem csinál ilyet.
  3. Nem hajlandó beemelni a Facebookos eventjeimet a naptáramba. Utánaolvastam, ez is feature, mert hogy nem szeretik egymást, és van kerülőút, de az meg nem tetszik.
Minden más kiváló rajta, elégedettségem magasfokú.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése