2014. július 18., péntek

Apróságok

Mostanában az alábbi dolgok történtek velem:

  1. Az év legnagyobb új tudását szereztem meg: nevezetesen hogy a Ctrl + Shift + T gombokkal előhozhatom a legutóbb bezárt ablako(ka)t a böngészőmben (zseniális feature!)
  2. Megszereztem a második Időgép-regényt, A szamuráj kardját (most már meg kéne szerezni az összeset, anno kedvencem volt a dinós)
  3. Megnéztem a Grand Budapest Hotelt (egzotikus volt)
  4. Életemben először vettem finom dinnyét (kopogtatásos szakértelemmel)
  5. Elkezdtem használni az Endomondót (úgy döntöttem, a babakocsival sétálás Walking sportnak számít)
  6. Csináltam málnás-smarties-os muffint (de nem úgy sikerült, ahogy akartam)
  7. Voltam "mulatozni": Kistücsök lefektetése után visszamentem egy lagziba még két órára (megérte)
  8. Újra megnyitottam a Szinopszis.docx doksimat a motoszkáló regényhez (továbbírni nem sikerült)

2 megjegyzés:

  1. Akkor hát Tőled kaptam kölcsön azt a dinós könyvet! Erre már nem is emlékeztem, csak arra, mennyire jó sztorija volt. Még most is emlékszem egy-két részletre belőle. :)

    VálaszTörlés