2014. november 27., csütörtök

A Skynet ügynöke

Amúgy szerintem az autósrádióm a Skynet egyik ügynöke. Ráadásul utál engem, pedig nem emlékszem, hogy rászolgáltam volna.
Egyetlen fél órás út alatt a következőket művelte:

  • Amikor szerintem borzasztó szám ment, magától felhangosított
  • Amikor szerintem remek szám ment, amit még énekeltem is, csatornát váltott - de nem ám csak eggyel arrébb, hogy vissza tudjak váltani, hanem teljesen random, hogy a szám végéig ne találjak vissza
  • Ignorálja a 92,1-et, nem hozza be a Klasszik rádiót, és kész
  • Egyszer csak rááll a Traffic rádióra, és onnan sem az előre, sem a hátra gombra nem reagál, végig kell hallgatnom egy beszélgetést - szerencsére a kikapcsolás működött
  • Végül 15 percen belül MINDIG rááll a Class FM-re (amit egyébként nem szeretek), úgyhogy az a gyanúm, hogy Vágó Piros is a Skynet ügynöke, lehet, hogy Terminátor a jövőből!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése