2014. november 2., vasárnap

Nevettem rajta

Láttam egy olyan vígjátékot, amin többször nevettem - és ez meglepő. A Let's Be Cops eredeti, kedves, izgalmas, vicces, néha picit idétlen persze, de kifejezetten szerethető. Spoiler.
A régi vicces zsarus filmek között amúgy is van pár jól sikerült darab, ez viszont eléggé mai a számítógépes játék témával, és méltó utód szerintem. Adott két életében picit megrekedt srác, akik véletlenül felvesznek rendőrjelmezt, és mindenki elhiszi, hogy ők zsaruk. És persze jön a konfliktus, amiből akció lesz, hőseink pedig szerethető esendőséggel és lelkesedéssel mégis belevetik magukat a sűrűjébe.
Két gyengébb rész van szerintem, az első a bolti jelenet vége, ahol kicsit eltúlozzák a meztelen fickó és "Chang" találkozását. A második pedig amikor vallatják a spanyolajkú nehézfiút (ennek annyira kiszámítható a poénja, hogy egyáltalán nem az, inkább zavaró).
A vége is kiszámítható persze, de ez vígjátéknál egyáltalán nem bánt, sőt, afféle örömet okoz, hogy az történik, aminek lennie kell, és happy end.
A főszereplőket alakító színészeket én még semmiben nem láttam korábban, de mindkettő jól végezte a dolgát.
Szóval kifejezetten jól szórakoztam - és megint kiderült, hogy kifacsart a humorom, mert a film Rottentomatoes-en 19%-on áll, ami szerintem teljesen hülyeség.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése