2015. április 1., szerda

Rodolfo és Bábel-torony

Az meg tök vicces, hogy amikor az embernek gyermeke lesz, akkor hirtelen előjönnek emlékek az agya hátsó zugából, amelyekről azt hitte, hogy rég eltűntek már.
A hétvégén azt próbáltam összeszedni, mivel játszottam kisgyerekként (gondolom, ovis korra értettem ezt, mivel az előttre nem emlékszem), mármint a sok kertben szaladgáláson, meseolvasáson és -hallgatáson, diavetítésen és egyéb retro dolgokon kívül. Többek között ezek jöttek elő:
  • Rodolfo csomag
  • Egy fekete alapon versenyautómintás nagy autó (nem matchbox, hanem nagyobb), ki lehetett nyitni az ajtaját meg minden
  • Nagyon nagy gorilla plüss
  • Lencsibaba
  • Egy másik baba, amelyik tudott sírni
  • Bábel-torony színes golyók kirakós (oldalt)
  • Moncsicsi (de ez is később szerintem, már inkább iskolásként)
  • Fekete péter kártya, később rikiki kártyázás francia kártyával (ezt olyan 6 éves kortól sztem)
  • Kombi-kolor, a legjobb társasjáték a földön (ja, és egyéb társasok, mint Ezüst-tó kincse, Gazdálkodj okosan, stb.)
  • Némi LEGO, nem túlzásba víve, de azért két doboznyiból lehetett szépeket építeni
És onnantól, hogy Budapesten laktunk, és hugim is képes volt szerepjátszani, Barbie-zás vég nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése