2015. június 6., szombat

Lawrence-től 2 méterre ültem

Na, bocsánat, most úgy tűnhet, hogy szétjátszottam magam a Witcher 3-mal, de még annyit se játszottam, hogy egy értelmes postnyi véleményem legyen róla... Sajnos ehelyett torokgyulladással szívok szerda óta, és eddig minden egyes nap rosszabb lett. Ma adtam meg a kegyelemdöfést neki azzal, hogy elmentem a Könyvhétre dedikálni. Azt hittem, csak írni kell majd, de készült velem interjú és köszöntött ezernyi ismerős... És persze rengeteg kedves ismeretlen jött, egészen meglepődtem, fél órán keresztül keményen kellett dolgozni.
Ezért simán megérte, hogy a végére teljesen elment a hangom...

Mindenesetre Titok című sci-fi novellám most már olvasható a 2045 - Harminc év múlva c. antológiában, amely az Ad Astra gondozásában jelent meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése