2015. július 6., hétfő

Budapest másképp

Szombaton el lettem rabolva meglepetés-sétahajózni a Dunán.
Ilyet utoljára gyerekként éltem át, és alig emlékszem rá, valamint az egészen biztosan nem este volt, hanem nap közben, úgyhogy Budapest fényeit most tapasztaltam meg igazi pompájukban.
Sajnos a képek nem sikerültek jól
Rettentő meleg volt, amíg el nem indult a hajó, attól kezdve viszont igazán kellemes menetszélben lehetett ücsörögni az ablakos hajóorrban, és csodálni a jobbra-balra felbukkanó, amúgy ismerős, de soha ilyen közelről nem látott épületeket.
A svédasztalos vacsora is ízletes volt, én igyekeztem a szénhidrátszegény ételeket választani, úgyhogy végül kolozsvári káposztát ettem, egy grillezett csirkecombot, sokféle sajtot, némi zöldséget, és a végén még megkóstoltam a fokhagymás sertéssültet is.
Általában én igyekszem jóféle meglepetést találni a környezetemnek, de ezúttal én kaptam egy szuper élményt. Beigazolva látom magam: ha sikerül jól eltalálni, akkor a meglepetés az jó dolog.
Budapest pedig szerintem továbbra is nagyon szép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése