2015. július 23., csütörtök

Rájöttem

Az alábbi dolgokra jöttem rá mostanában:

  • A True Detective és a Vikings tényleg jó sorozat (részleteket majd ha up-to-date vagyok)
  • Rajtam kívül egyetlen kismamát sem érdekel, hogy megsüti a kifeszített hasbőrét a nap
  • Nem a Dzsenifer a legborzasztóbb lánynév (pedig azt hittem), van rosszabb bőven
  • Nemcsak azokat a biciklistákat küldeném melegebb éghajlatra, akik a budai rakparton az én oldalamon mennek (3 méterre a bicikliúttól), ezért ki kell kerülnöm őket, hanem most már a szembejövőket is, mert minden szembejövő autó akkor akarja kikerülni őket, amikor én jövök, mert az én autóm kicsi - és így leszorulok a padkára majdnem
  • Ha lecserélek egy rövid etapokból álló kikapcsoló játékot egy minden nap előveendő tamagocsira, akkor nem lesz időm olvasni
Ezenkívül megnéztem a Terminator: Genisyst, és tetszett, ha lesz időm, kifejtem, miért.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése