2015. augusztus 7., péntek

Összehajtogatnám

Újabb értelmetlen hét ér lassan a végéhez, amikor is kis családunk teljes létszámban vírusok által ledöntetve otthon senyvedett. Még nincs vége, de most már legalább Picúr nem lázas - az a legrosszabb, amikor én is beteg vagyok, és úgy kell őt ellátni, közben meg nem eszik semmit.

Viszont már egy csomó ideje el akartam mondani, mennyire bosszantanak a gyógyszerek mellett található felhasználási útmutatók, azoknak is az összehajtogatása. Még véletlenül sem úgy vannak hajtogatva, hogy azt valaha is vissza lehessen hajtogatni ugyanúgy, és így már nem férnek be annyira a dobozba a gyógyszer mellé, és alig lehet begyömöszölni.
Na, most kivételesen találtam egy gyógyszert, amelynek ez ügyben piros pont: Béres C-vitamin! Rendesen közepénél van félbehajtva, és onnan is egyértelmű. A negatív példa pedig a gyerek Nurofen, na, az teljes salátává omlik, ha egyszer kitekertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése