2015. szeptember 16., szerda

Egyveleg

Az alábbi élmények értek az elmúlt egy hétben (úgy értékeltem, hogy önmagában egyik sem poszt-értékű, viszont tudatni akartam, hogy történtek velem dolgok, csak nem sok):

  • Megnéztem a Jurassic Worldöt - ezúttal már nem moziban -, és meg vagyok elégedve. Végre méltó folytatást kapott az első rész, ami nekem nagy kedvenc volt. A főszereplő nő az elején nagyon idegesített, de aztán kiderült, hogy jófej. Pár apróság volt csak, amibe bele lehet kötni (egyik sem a látvány, az mindenképpen kiváló volt): mi a fenét keresett a főgonosz még a bázison, mikor a henchmenjei pakolták a maradék laborcuccokat? Neki nem kellett volna ott lennie. Meg szegény főgonosz dinót legalább belökhették volna, ne már a nagy állat jöjjön ki érte... Meg ilyenek. De a nézhető kategóriát bőven felülről csapkodja a film, és aki szerette a 93-as elődöt, az azt kapja, amit vár. 7/10
  • Befejeztük a Mr. Robot első szezont. Na, itt meg nem azt kapja a néző, amit vár. A sorozat rendben van, nem bánom, hogy megnéztem, de a trailer és az első 2-3 epizód ígérete (nappal IT-s, éjjel hacker, kis partizánakciók, magánéletben való vájkálás, Robin Hood-kodás) az teljesen eltűnik a végére, és egészen máshová fut ki a történet. Ez persze nem feltétlenül baj, viszont szegény Rami Malek a végére már teljesen megkattant, ami nekem bántó.
  • Mintegy két és fél hónap keresgélés és szervezkedés és szenvedés után rájöttem, hogy nem, nem tartanak kismama jógaórát a közelemben értelmes időpontban. Kizárólag korán reggel (nem érek oda), kora délután (nem ér haza a férjem, hogy átadhassam neki Kistücsköt), illetve szombaton (no chance) van. Úgyhogy kínomban elmentem oda, ahová két évvel ezelőtt jártam, ami messze is van, parkolni is kell, és ráadásul az ebédidőmbe is belelóg, úgyhogy aznap a diétát is át kell szervezni, de legalább van esély rá, hogy tudok majd járni. Tegnap voltam az elsőn, és nagyon jól esett. Hell, it's about time - mondja a művelt nerd.
  • Jártomban-keltemben gondoltam, veszek a kisfiamnak fogmosópoharat, mert már megérett rá. A SPAR-ban nézelődtem éppen, először a háztartási műanyagoknál, ott láttam 149 Ft-ért egy teljesen korrekt, vastag falú műanyag poharat, egyszínű zöldet. De mondom, inkább veszek neki igazi gyerek fogmosópoharat, mert az menő, meg biztos van mindenféle mintás. Elballagtam a gyerekosztályra, és találtam is: Verdásat, Micimackósat illetve Mickey egereset, darabja 1400 Ft. Wtf? Egy műanyag fogmosópoháron mi kerül ennyibe? (nem, nem vettem meg, maradtam a sima zöldnél)
  • Hétvégén voltam a Mátrában. Csak odaugrásra. Szép volt nagyon, főleg a ragyogó napsütésben, úgyhogy ismét feltámadt bennem az igény, hogy megnyerjem a lottót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése