2015. szeptember 20., vasárnap

Falevél és teafilter

Az elmúlt hónapban az alábbi dolgok történtek Kistücsökkel (és velem):

Mesenézés
  • A fűszerszagolgatás mellett most már a teaszagolgatás is kedves elfoglaltság lett, úgyhogy vettünk neki egy Pickwick teaválogatást, és a filterek ki- és betevésével, szagolgatásával, himbálásával elvan 20 percig simán.
  • Csináltunk "levélkés füzetet", és minden sétáláskor gyűjtünk bele levélkéket, amiket aztán beragasztunk, és később nézegetjük, hogy hol szedtük, illetve milyen fának a levele. Ez nagyon tetszik neki.
  • Kapott "nagykisfiú-ágyat" a nagyszülőknél, illetve leszedtük az ágya oldalsó rácsát otthon, mert ő már nagy kisfiú. Az átmenet gyakorlatilag zökkenőmentes volt, képes és hajlandó aludni úgy is az ágyban, hogy megvan a szabadsága, hogy kijöhet belőle. Sőt, nagyon tetszik neki, hogy reggel átjöhet hozzánk, amikor felébredt.
  • Ő maga döntött úgy, hogy most már nem tetszik neki az etetőszék, és azon a széken akar ülni, amelyiken anya és apa, úgyhogy beszereztünk neki egy székmagasítót, hogy el is érje az asztalt.
  • Elmentünk egy olyan bölcsibe, ahol beveszik a gyerekeket két napra is, és kipróbáltuk - sikerrel. Erről bővebben egy külön postban majd, de a lényeg, hogy kedden és szerdán most már bölcsibe jár, falevél a jele, és nagyon szereti.
  • Kábé minden nap meglep minket azzal, hogy mi mindent felfog a világból. Ebből a legaranyosabb, amikor meséltem neki, hogy pici baba van a hasamban, de majd ki fog jönni, és velünk lesz. Rám néz nagy komolyan, és azt mondja: "Akkor négyen leszünk."
  • Betűűűűk
  • Nemcsak felfog, de maga is tovább kombinálja. Rengeteg ilyen dologgal is meglepett minket, legutóbb például játszott a matatófallal (van egy matatófala többek közt kapcsolókkal és lámpákkal), nem is figyeltem nagyon, aztán egyszer csak mondja nekem a három lámpát kapcsolgatva, hogy így is kettő, meg úgy is kettő. Elkezdtem figyelni, és tényleg megtalálta mind a három lehetséges állást, ahogy két lámpa ég, és be is mutatta.
  • Meg még rengeteg minden, ami most nem jut eszembe, de majd updatelek. :)
UPDATE
Egyrészt azt kihagytam, hogy két hete megérkezett az utolsó két fog (felső leghátsó rágók) szokás szerint egyszerre, úgyhogy kész vagyunk a fog biznisszel.
Másrészt azt is kihagytam, hogy beérkeztünk a kánaánba, mert kisfiam szeret velem zoknit párosítani - ő keresi meg az egyformákat, én pedig összegurgulázom. Kiváló munkamegosztás, és közben még le is van kötve, amíg én házimunkát végzek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése