2015. október 22., csütörtök

Energialevezetés

Én meg amúgy fészekrakó ösztönömnek engedelmeskedve, de igyekezve nem túl sokat költeni felesleges holmikra, energiáimat az alábbi módokon vezettem le az utóbbi időben (nem, nem írással, az túl sok energia...):
Csináltam játéktároló dobozokat nagy mennyiségben (a kép a harmada).
Varrtam egy karácsonyi terítőt, de azért nem fotóztam le, mert még hímezni is akarok rá.
Elkezdtem karácsonyi ajándékokon gondolkodni, mondván, hogy decemberben úgyse lesz időm, és nekikezdtem az elsőnek.
Kiterveltem az előszoba felújítását, amelynek a közepén járunk. Szerintem sokkal szebb lesz így.
Vásároltam további képkereteket, és további képeket tettem a falra, hogy még otthonosabb legyen.
Illetve csináltunk almalekvárt, ezzel idénre végeztünk a befőzéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése