2015. december 13., vasárnap

Bricket-brackot

Azon kívül, hogy lett naponta mondjuk negyed óra nettó olvasásidőm, lettek ilyen "holtidő" perceim is, amikor is korábban Candy Crush-sal játszottam a telefonomon (erről szerencsére sikerült leszoknom, majdnem olyan nehéz volt, mint anno a Coca Coláról).
Eddig egyetlen olyan játék volt, amit minden telefonomon végigjátszottam, a Mahjongg and friends, és azt most is végignyomtam úgy szeptember környékén, így már nem tudok azzal se.
Némi keresgélés után letöltöttem a Criminal Case-t, mert szeretem a hidden object-es játékokat, de az meg állandóan azt akarja, hogy jelentkezzek be FB fiókkal, amit meg én nem akarok, úgyhogy végül megváltunk egymástól.
Most akkor mit játsszam? Olyan kell, amit legkésőbb 5 percenként abba lehet hagyni.

3 megjegyzés:

  1. Lara Croft Go? Kb egy 5 perc egy pálya. Ugyanez a Hitman Go is.

    VálaszTörlés
  2. Aha, ez utóbbi lehet, hogy jó lesz - szegény Larát PC-n se bírom, nemhogy mobilon...

    VálaszTörlés