2016. február 22., hétfő

Tavaszváró apró

Az alábbi élmények értek mostanában:

  • Láttam hóvirágot és rügyező fákat -> van remény, hogy lesz tavasz! Ami azért jó, mert már nagyon elegem van ebből a télből.
  • A Manner nápolyis csomagomban az egyik nápolyi gyárilag feldöntve volt benne, és ilyet még soha nem láttam ezelőtt -> ami régen tökéletes volt, az most nem az; sic transit...
  • Amikor tegnap beállítottam az ébresztőt (igen, minden nap beállítom, mert mindig máskor kell kelni), és kiírta, hogy 5 óra 56 perc a jelzésig, majdnem elsírtam magam -> ilyen sok órát nem mondott az ébresztőm tavaly november vége óta
  • Kaptam tejproteines pakolást a hajamra -> otthoni wellness, ha máshol még nem lehet (és finom az illata, ellentétben pl a korábbi hajszesszel)
  • Meg tudtam nézni egymás után két negyven perces sorozatepizódot (mondjuk a másodiknál már voltak kihagyások, amikor lecsukódott a szemem) -> hamarosan képes leszek újra filmet nézni!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése