2016. június 15., szerda

Delfines lufi és elszáradt csokor

Amúgy arra van valami tanulmány meg tudás, hogy az mit jelent, amikor régen álmodtam valamit, és most meg álmodtam úgy, hogy folytattam?
Régen álmodtam valami kuszát arról, hogy egy ártér közelében lakom, és szürke gémet meg szabad vízfelületet meg nádat lehet látni az ablakomból, és valami fickó jön megcsinálni a lakásom kéményét, de közben meg akar mérgezni valami virággal, és a húgom ment meg. Ma meg álmodtam egy delfines lufiról és egy elszáradt csokorról, és kb fél óra álmodás után jöttem rá, hogy a delfin volt a kéményes logója, a csokor meg a mérgezett virág, és akkor kinéztem az álombéli ablakon, és ott volt az ártér.
És szerintem ha ébren kellett volna gondolkodnom, hogy ezt hol láttam már, akkor soha az életben nem jövök rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése