2017. február 27., hétfő

Kockás zokni

Amúgy a minap voltunk egy elég nagy ruházati boltban (Budapest fele ebben a boltban vásárol ruhát szerintem), mert Kistücsök szeretett volna pöttyös zoknit. Azt nyilván tudtam, hogy nem lesz pöttyös kisfiú zokni, de gondoltam, hátha lesz olyan, ami megtetszik neki.
Lett is: kockás!
Na, a következő tíz percben próbáltam keresni a méretében. Három-négy sort böngésztem át, a környező sorokat véletlen elbújt zoknikért, majd az ömlesztett zoknikban, hátha valaki épp oda dobta. De nem nyertem: kizárólag 28-30-as méretű kockás zoknik voltak, nekünk meg az nagy. De a 28-30-as méretből túlzás nélkül legalább 20 csomag.
Mondom az eladónak, hogy tuti ezen a polcon vannak a 25-27-es zoknik? Mert egyet se látok. Azt mondja, hogy igen, és hogy sajnos csak az van, ami ott van, látom ugye, hogy a Minionos (?!) zoknikból és a Storm Trooperesből (???!!!) van 25-27-es.
Mondom neki, hogy az nem jó, nekünk kockás kell, és hogy lehet, hogy a nagy méretből ilyen sok van, nem lehet szólni, hogy hozzanak a hiányzó méretből?
Mire azt mondja nekem, 2017-ben, hogy ők minden nap kapnak árut, de hogy nem tudják befolyásolni, hogy mit, hanem sokszor olyan méretből kapnak, amiből egyébként is sok van, és nem tudnak vele mit csinálni.
De most komolyan. Egy nagy nemzetközi cég nem tudja megoldani, hogy legyen egy online felület vagy belső rendelési lehetőség, ahol egy üzletvezető beírhatja, mire lenne szükség, mi az, ami az adott boltban jól fogy?
És akkor csodálkoznak, hogy inkább nem megyek be a drágán fenntartott boltjukba, hanem megrendelem online?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése