2017. március 29., szerda

Bevallottam

Elmondom, mi a coolság csúcsa: az eSZJA portál.
Én kb. tíz éve magam csinálom az adóbevallásomat, egy ideje már nemcsak a sajátomat. Mindig volt valami izgalom, új verzió, nem találom a honlapon a letöltendő doksit, helytelen kitöltések, satöbbi. Volt komoly kihívásom is, osztalékos, részvényes.

És most, 2017-ben elértünk oda, hogy NEM KELL ezzel xarakodnom! Jippi!

Ebben az évben annyit kellett tennem, hogy felmentem az ügyfélkapura, rákattintottam az eSZJA portálra, megnéztem az adóbevallás-tervezetet, összevetettem a kapott 16M30-as és egyéb papírokkal, stimmelt, és rákattintottam az Elfogadásra.
Ja, utána még négy kattintás volt nyilatkozni az 1%-okról.

Köszönöm, NAV, /főhajtás.

(nem, nem kaptam pénzt tőlük reklámra)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése