2017. március 27., hétfő

Gasztromennyország

Úgy adódott, hogy volt lehetőségem meglátogatni a Borkonyhát, a Michelin-csillagos éttermet a Bazilika mellett. Nem, nem nyertem meg a lottót.
Csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az élményről. Négyfogásos ebédet ettem, az alábbiakat:
Előétel: Galambmell bélszínesen sütve, céklapudinggal
Leves: Lestyános nyúlraguleves citrussal
Főétel: Lassan párolt marha stefánia parajos zellerkrémmel (képen)
Desszert: Csokoládé variáció mézzel és narancsos sorbet-val

Ebből a főételt mertem lefotózni. Erről azt mondta a pincér, hogy két napig csinálja a szakács.
Bort nem ittam, mert én vezettem haza.

Minden tökéletes volt. A hely maga nem csicsás, ízléses, visszafogott. A kiszolgálás hozzáértő és kedves, nem tolakodó, az étel pedig tényleg mennyei. Köszönöm az élményt, tényleg le a kalappal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése