2017. április 19., szerda

Ember tervez

Na, elnézést, a hosszú hétvégén nem voltam otthon.
Volt nagycsaládolás, húsvétolás, ez utóbbira csináltam rengeteg vöröshagymás tojást (nagyon sötét lett, legközelebb nem kell ennyi, és most először csináltam lilakáposztás tojást is, ami először ijesztően nézett ki, de aztán szép kék lett, mégsem kellett senkinek, megmaradt az összes, pedig sok locsolóm volt.
Ezek maradtak a 18 tojásból
Csináltam zoknikból rizstöltetes nyuszit, amik nagyon cukik lettek, cserébe elfelejtettem lefotózni őket készen, valamint csináltam kavicsnyuszikat, amik nagyon cukik lettek, és le is fotóztam őket.
Ötlet a Kifli és Levendulától
Note to myself: Legközelebb ne temperával, hanem akrillal!

Aztán megfáztam, aztán találkoztam rengeteg, a taknyosság különböző stádiumában lévő gyerekkel, meg gondolom nem is vigyáztam magamra eléggé, berekedtem, aztán köhögni kezdtem, és most második napja lázas beteg vagyok, amit közepesen unok - de legalább most fos az idő kint, és nem szívás annyira betegnek lenni. (De.)

Rengeteg szuper tervem volt a tavaszi szünet hetére, amikor is két gyerekkel egyedül vagyok otthon (óriáskerék, Margitsziget, játszóház, satöbbi), és ezek módszeresen dugába dőltek az időjárás és a betegség miatt. Ember tervez, ugye.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése