2017. május 16., kedd

OMG

Elkezdtem nézni az American Gods-ot, és eddig elég jó. SPOILER.

A könyvet elég rég olvastam, tehát vehetném úgy is, mintha nem, de azért pár részlet, hangulat, karakter megvan - és azok mind rendben vannak a sorozatban is. Ian McShane-t már elég régóta nagyon bírom, és kiválóan játssza Wednesdayt. A többiek is jól el lettek találva, de az igazi nyereség a hangulat eltalálása. A sorozat éppen annyira szürreális, hogy még ne adja fel a néző, de értse, hogy ez valami egészen más, mint az NCIS. Szeretem, amikor előre tisztázzák, hogy milyen lesz a sorozat, nem úgy, mint a Mr. Robot, amiből csak az első három rész az, amit szeretnék nézni, a többi meg nem.
Most elég sok új sztori jött az életkémbe (új könyv, új sorozatok, stb.), úgyhogy jó érzés olyat is nézni, ami legalább ismerős valamennyire. Azt nem tudom, hogy ez hogy tetszik annak, aki nem olvasta a könyvet, de szerintem elég lazán kezelték hozzá, hogy ne kelljen az olvasásélmény.
Eddig egy dolog nem tetszett annyira, ez a 300-féle tocsogós vérfröccsenés, de biztos a képi látvány része mások szerint.

UPDATE: megnéztem a harmadik részt, azóta kicsit mérges vagyok. A hangsúlyeltolódás miatt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése